اخبار

برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک

برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک
بمناسبت روز جهانی کودک نمایشگاه نقاشی از مورخ 16 لغایت 21 مهر ماه در مدارس 17 شهریور و بنت الهدی شهرستان سرپل ذهاب برگزار گردید.

واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت شهرستان سرپلذهاب با همکاری مدارس 17 شهریور و بنت الهدی شهرستان سرپلذهاب به مناسبت روز جهانی کودک از آثار نقاشی داوود محمدخانی دانش آموز کلاس سوم ابتدایی با موضوعات بهداشت و سلامتی اجتماعی و طبیعت و روز جهانی کودک در قالب شخصیت های کارتونی و کاریکاتور در مدارس ذکر شده بمدت یک هفته  در معرض دید دانش آموزان و معلمین مدرسه و اولیاء دانش آموزان قرار گرفت که با استقبال خوبی مواجه گشت.

نامبرده متولد 16 آذر 1381 و فرزند آقای مهندس داریوش محمدخانی کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپلذهاب می باشد و با توجه به علاقه بسیار به نقاشی و بدون استفاده از کلاس های آموزشی از پیش دبستانی و زیر نظر پدر به فراگیری این هنر پرداخت. ایشان نقاشی رابا سیاه قلم شروع نموده و اکنون در حال نقاشی با استفاده از مداد رنگی ،ماژیک و پاستیل و آبرنگ می باشد.  با توجه به استعداد نهفته و علاقه وافر به نقاشی با رنگ روغن  در آینده نزدیک این نوع هنر را ادامه خواهد داد . اولین نمایشگاه وی در مقطع دوم ابتدایی در مدرسه 17 شهریور برگزار گردید و در مسابقات نقاشی که به مناسبت هفته سلامت در فروردین ماه 1390 در شهرستان سرپلذهاب برگزار گردید. موفق به کسب مقام اول گردید و هدایایی را از طرف آقای دکتر هوشنگ بهاری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپلذهاب دریافت نمود.
با توجه به علاقه وی به خلاقیت و نوآوری با استفاده از وسایل ابتدایی و دور ریختنی موفق به سخت ماشینی الکتریکی گردید و ساختن ربات در آینده از عمده آرزوهای او بوده و در زمینه ورزش نیز در رشته تکواندو نیز دارای کمربند آبی می باشد . که امید است با پشتیبانی اولیاء و تلاش کوشش آرزوهای وی به ثمر بنشیند.

 برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 1  برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 2
 برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 3  n
 برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 5  برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 6
 برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 7  برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 8
 برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 9  برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 10
 برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 11  برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 12
 برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 13  برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 14
 برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 15  برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی کودک 16

 

۷ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید