اخبار

مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپلذهاب از آمادگی کامل برای ایام نوروز خبر داد

مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپلذهاب از آمادگی کامل برای ایام نوروز خبر داد
دکتر مازیار طهماسبی ضمن آرزوی سالی خوش وسرشار از سلامتی برای همشهریان از آمادگی کامل مجموعه بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در ایام نوروز خبر داد.

دکتر مازیار طهماسبی مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپلذهاب :

مجموعه بهداشت و درمان شهرستان با بالغ بر550 نفر نیرو در ایام نوروز در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم و مسافران و گردشگران نوروزی می باشد 

 

وی تاکید کرد: تا پایان ایام نوروز نظارت بر برخی ازفعالیت مراکز تهیه ، توزیع و عرضه مواد غذایی ازجمله آجیل ، خشکباروشیرینی دراماکن عمومی ، اقامتی ، تفریحی و رستورانها به شدت افزایش می یابد.

 

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان افزود: به منظور حفظ تأمین سلامت شهروندان و مسافران نوروزی و پیشگیری از بروز بیماری ، 10 اکیپ ثابت و١ اکیپ سیار از ۲۰ اسفند لغایت ۲۰ فروردین ماه ۹۸ در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی براماکن تهیه و توزیع مواد غذایی اماکن عمومی با اولویت اماکن حساس و آب شرب در شهرستان سرپل ذهاب نظارت می کنند لذا شهروندان می توانند هر گونه مراتب با شماره تماس 42224466 و سامانه 190 در میان بگذارند.

 

وی عنوان کرد: دربیمارستان شهداء طبق برنامه ریزی های صورت گرفته،  پزشکان متخصص و تیمی از پزشکان عمومی در اورژانس بیمارستان آمادگی کامل جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به همشهریان و مسافران  نورزی در این شهرستان را نیز دارد.

 

این مقام مسئول خاطرنشان شد: مراکزبهداشت و درمان روستایی درسرپل ذهاب با مستقر شدن تیمی از پزشکان عمومی کشیک و سایر نیروهای پیراپزشکی در راستای ارایه هرچه بهتر خدمات در ایام تعطیلات نوروزی فعال می باشد.

 

طهماسبی در پایان یادآور شد: در بخش فوریت های پزشکی و رسیدگی به مشکلات ناشی از تصادفات شهری برای پرسنل مربوطه کشیک بندی صورت گرفته است و در آمادگی کامل به سر می برند..

 

/

 

۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید