اخبار

هفته سلامت در شهرستان سرپل ذهاب

دکتر هوشنگ بهاری درگفتگویی با ارائه گزارشی کوتاه از توان تخصصی وامکانات وتجهیزات پزشکی و پاراکلینیکی موجود در سرپلذهاب ، برخی اقدامات وفعالیتهای این مجموعه درسال 1388 را نیز برشمردند. ایشان گفتند ...

         به گزارش روابط عمومی، مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپلذهاب دکترهوشنگ بهاری درگفتگویی با ارائه گزارشی کوتاه از توان تخصصی وامکانات وتجهیزات پزشکی و پاراکلینیکی موجود در سرپلذهاب ، برخی اقدامات وفعالیتهای این مجموعه درسال 1388 را نیز برشمردند.

 ایشان گفتند شهرستان سرپلذهاب با جمعیتی بالغ بر87294 نفر درغرب استان کرمانشاه ودر میان شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب، دالاهو و ثلاث باباجانی قرار گرفته است. برابر آمار ومستندات موجود با برخورداری شهرستان سرپلذهاب از 42 خانه بهداشت روستایی،7 مرکز بهداشتی درمانی شهری  روستایی و یک پایگاه بهداشتی و فعالیت341 نفر به عنوان پرسنل ثابت شبکه بهداشت ودرمان، تمامی جمعیت این شهرستان تحت پوشش خدمات بهداشتی ودرمانی قرار دارند.

 دکتر بهاری در ادامه با تقدیر از فعالیتهای همکارانش در بخشهای مختلف بهداشتی و درمانی شهرستان گفت ما با پذیرش برخی انتقادات نسبت به ضعفها و کاستی هایمان ، تمامی سعی و تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب بهداشتی ودرمانی به ساکنین محترم شهرستان معطوف ومتمرکز نموده ایم و امیدواریم که با تخصیص اعتبارات و امکانات لازم و علی الخصوص در اختیار نهادن کادر تخصصی مورد نیازازطرف مسئولین محترم دانشگاه بتوانیم جوابگوی انتظارات وخواسته های معقول ومنطقی بیماران باشیم.

۳۰ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید