اخبار

برگزاری جلسه بررسی مشکلات برنامه اتوماسیون مکاتبات

برگزاری جلسه بررسی مشکلات برنامه اتوماسیون مکاتبات
جلسه بررسی مشکلات برنامه اتوماسیون مکاتبات اداری با حضور کارشناسان و مسئولین واحدهای ستادی شبکه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت : در ابتدای این جلسه که با حضور ریاست شبکه بهداشت و درمان  در روز شنبه مورخ 16/8/1394برگزار گردیددکتر احسان مهری سرپرست شبکه بهداشت و درمان  ضمن  تشکر از حضور همکاران به بیان مشکلات موجود در برنامه اتوماسیون پرداختند و با بیان اینکه بدلیل نبود ظرفیت ، نارسایی زیر ساخت ها ، بارمالی و... دانشگاه متبوع فعلا برنامه ای برای ایجاد اتوماسیون داخلی در شبکه های  تابعه نداردگفتند : در صورت رفع این موانع می توان امیدوار بود بتوان برنامه جامعی را برای اتوماسیون داخلی متصور بود ایشان همچنین بیان داشتند در حال حاضر برنامه اتوماسیون دانشگاه علوم پزشکی دارای چرخه و فرآیند صحیح، تعریف شده و مشخص است که پتانسیلی بالقوه برای بسط و گسترش آن به توابع وجود دارد .

ایشان ضمن تاکید براینکه برنامه اتوماسیون طبیعتا به حذف مکاتبات کاغذی می انجامد گفتند در حال حاضر ناگزیر هستیم نامه ها را با روال سابق و پاراف شده و سپس با امضا و تایید شده تحویل دبیرخانه نماییم و آن واحد نسخه پاراف شده را بمنظور سابقه نزد خود نگهداری خواهد کرد .

در پایان پاره ای از مشکلات موجود در سیستم اتوماسیون مطرح شد و در آن خصوص به بحث و گفتگو پرداخته شد .


خنت 3
خنت 1

۱۶ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید