اخبار

برگزاری همایش سلامت جوانان در سرپل ذهاب

برگزاری همایش سلامت جوانان در سرپل ذهاب
بمناسبت هفته سلامت جوانان(30/2 لغایت 9/3/94 ) عادل رحمانی زاده کارشناس مسئول سلامت جوانان و مدارس مرکز بهداشت شهرستان سرپلذهاب با رویکرد فرهنگ سازی وآشنایی جوانان به منظور تأمین و ارتقاء سلامت جوانان پیش از خطبه های نماز جمعه درمسجدقادرالحسینی سرپلذهاب به ایراد سخن پرداختند.

کارشناس مسئول سلامت جوانان و مدارس گفت : با توجه به اینکه بخش عظیمی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند لذا برنامه ریزی برای قشر جوان به منظور ارتقای سلامت جوانان ، نوعی سرمایه گذاری است.

کارشناس مسئول سلامت جوانان و مدارس مرکز بهداشت شهرستان در همایش سلامت جوانان اظهارداشت: با توجه به شعار هفته ملی جوانان " پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت " باید نگاه ویژه ای به جوانان و مسائل و مشکلات آنان در جهت پرورش نیرو و ایده های آنها داشت.

عادل رحمانی زاده مسئله جوانان را مسئله فرابخشی بیان کرد و افزود: به منظور تأمین و ارتقاء سلامت جوانان درابعاد جسمی ، روانی ، اجتماعی ، معنوی و حل و رسیدگی به مشکلات جوانان نیاز است که تمام ادارات و نهادهای ذیربط همکاریهای لازم را با یکدیگر لحاظ نمایند.

رحمانی زاده درادامه آموزشهای ویژه ای را درخصوص جوانان ،حجاب و عفاف و همچنین در زمینه جنگ نرم و آسیبهای ماهواره و نقش آن در فروپاشی نظام خانواده ، مواد مخدر و ... ارائه نمود.

همایش سلامت جوانان با حضور جمع کثیری از جوانان ومردم شهرستان در مسجد قادرالحسینی سرپلذهاب برگزار گردید.

 
ن 4
ن 3
ن 2
ن 1

۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید