اخبار

دومین جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی کارگاهی شهرستان سرپلذهاب

دومین جلسه  بررسی مشکلات واحدهای صنعتی کارگاهی شهرستان سرپلذهاب
جلسه بررسی اقدامات انجام شده مدیران واحدهای صنعتی در راستای رفع نواقص کارگاهی با حضور معاونت فرماندار ، نماینده اداره کار ، مدیران واحدهای صنعتی ، ریاست شبکه ، رییس مرکز بهداشت ، مسئول وکارشناسان واحد سلامت مورخه 7/3/94 در محل شبکه بهداشت برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا مهندس صادقی ریاست شبکه بهداشت و درمان ضمن خیر مقدم به مدعوین اقدامات واحد سلامت کار  را در راستای ایجاد فضای ایمن در محیط کار برای کارگران لازم دانست و بر پیگیریهای لازم جهت رفع نواقص واحدها  که در حین بازرسی ها مشخص می شود تاکید داشتند.
در ادامه آ قای حیدری معاونت فرمانداری سرپلذهاب توجه کارفرمایان را به کنترل عوامل خطر زا وپیشگیری از بیماریهای شغلی و تامین بهداشت کار معطوف داشتند . سپس خانم فریبا احمدی رییس مرکز بهداشت توضیحاتی فنی  در خصوص بیماریهای ناشی از کار و عواقب این بیماریها در بین کارگران ارائه نمودند . در پایان خانم مهناز روشن روان کارشناس مسئول واحد سلامت کار با اشاره به مصوبات جلسه اول توجه کارفرمایان را به مواد قانونی در رفع نواقص بهداشتی کار معطوف و مشکلات هر واحد صنعتی را تفسیر و بصورت جداگانه به اطلاع مدیران کارگاه حاضر در جلسه رساندند.
 پس از بحث وتبادل نظر به منظور پیگیری بهینه امور، مصوباتی به تصویب رسید.
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید