اخبار

اجرای طرح آموزشی سفیران سلامت در شهرستان

اجرای طرح آموزشی سفیران سلامت در شهرستان
در راستای توانمندسازی جوانان و دانشجویان دانشگاهها، طرح آموزش سفیران سلامت (دانشجویان) در شهرستان سرپل ذهاب برگزار گردید.
طرح آموزش سفیران سلامت (دانشجویان) در راستای توانمندسازی دانشجویان در زمینه روشهای خود مراقبتی از اریبهشت ماه امسال به اجرا در آمده است .
عادل رحمانی زاده کارشناس مسئول سلامت جوانان و نوجوانان و مدارس در خصوص اجرای طرح مذکور گفت : کتابچه راهنمای سفیران سلامت در اختیار دانشجویان قرار گرفته و دانشجویان پس از مطالعه کتابچه از طریق سایت در آزمون آنلاین آگاهی سنجی شرکت کرده و گواهی نامه مربوطه را دریافت خواهند کرد.
کارشناس مسئول سلامت جوانان و نوجوانان و مدارس در ادامه گفت : دانشجویان پس از گذراندن این دوره و اخذ مدرک مربوطه بعنوان سفیران سلامت در خانواده و جامعه مروج برنامه های سلامت خواهند بود. وی محتوای این آموزشها را در زمینه چالش ها و عوامل خطر مرتبط با سلامت جوانان و  میانسالان جامعه برشمرد که در فاز اول اجرای این طرح 200 دانشجو و در مراحل بعدی تمامی دانشجویان این آموزشها را فرا خواهند گرفت.

گفتنی است طرح آموزش سفیران سلامت توسط واحد سلامت مدارس با مشارکت واحد اموزش سلامت مرکز بهداشت شهرستان سرپلذهاب ، به اجرا در می آید.

 

اجرای طرح آموزشی سفیران سلامت در شهرستان 4
اجرای طرح آموزشی سفیران سلامت در شهرستان 3
اجرای طرح آموزشی سفیران سلامت در شهرستان 2
اجرای طرح آموزشی سفیران سلامت در شهرستان 1  
 
  
 
 
  

 

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید