اخبار

راه اندازی فاز دوم بیمارستان شهدا سرپل ذهاب

معاون مدیرکل طرحهای عمرانی وزارت بهداشت و درمان از کلید خوردن پروژه فاز دوم بیمارستان شهدا شهرستان سرپلذهاب خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب معاون مدیرکل طرحهای عمرانی وزارت بهداشت و درمان در بازدید از بیمارستان شهدا سرپل ذهاب از آمادگی صد درصدی وزارت بهداشت و درمان درخصوص راه اندازی فاز دوم بیمارستان شهدا سرپلذهاب خبرداد و گفت : طی مکاتبات صورت گرفته و بازدید به عمل آمده مراحل پیشبرد پروژه را بررسی می نماییم تا در جهت رفع مشکلات موجود گامهای مؤثری را برداریم.

مهندس مجید احمری تصریح کرد: هدف ازاین بازدید توسعه طرح فازدوم بیمارستان مذکورمی باشد و برآن شدیم تا با رویکردی مثبت و تسریع درامور، این پروژه را هرچه سریعتر به بهره برداری رسانیم. در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان شهدای سرپل ذهاب خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جریان این بازدید از بیمارستان شهدای سرپل ذهاب گفت: با این اعتبار مرحله دوم طرح توسعه و تجهیز این بیمارستان از اوایل سال جدید آغاز خواهد شد. وی در خصوص احداث ساختمان سی تی اسکن بیمارستان شهدای سرپل ذهاب نیز افزود: با تمهیدات صورت گرفته این طرح نیز در اوایل سال جدید عملیاتی می شود. وی اظهار کرد: دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موظف است در کمترین زمان نسبت به انجام مراحل مناقصه احداث ساختمان سی تی اسکن بیمارستان شهدای سرپل ذهاب اقدامات قانونی را انجام دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب نیز با بیان اینکه بیمارستان این شهر به بیماران شهرهای همجوار خدمات ارایه می دهد گفت: با توجه به تعداد زیاد مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی، مسوولان باید نسبت به تجهیز این بیمارستان اهتمام بیشتری داشته باشند. محمدرضا صادقی فرسودگی تاسیسات و همچنین کمبود تجهیزات پزشکی را از جمله مشکلات عمده بیمارستان شهدای سرپل ذهاب عنوان کرد.

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید