اخبار

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر
در آستانه فرا رسیدن ماه محرم همایش امر به معروف و نهی از منکر در روز یکشنبه 12 آبانماه سال 1392 در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان سرپل ذهاب برگزار گردید.
این مراسم که با همکاری دادگستری شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد. ریاست شبکه، معاونت دادگستری شهرستان، کارکنان شبکه، بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی حضور داشتند.
دکتر امید قادری سرپرست شبکه بهداشت و درمان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین به بیان سخنانی در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداختند و لزوم اجرایی این فرضیه را در تمام طول سال خواستار شد و از تمام دستگاههای مربوطه خصوصا دستگاه دادگستری و ستاد احیا درخواست نمود که با تمام توان از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت نمایند.

سپس در ادامه ابوالقاسم اسدی جانشین دادستان عمومی وانقلاب و مدیریت قضایی و حقوقی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر با ورود به مبحث گسترده فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر، در خصوص اهمیت و ضرورت این فریضه مهم گفت: سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در نامه ای خطاب به برادرش محمد حنفیه هدف از قیام خود را احیا امر به معروف و نهی از منکر بیان می فرمایند و آیات و روایات متعدد و بی شماری بر انجام این فریضه مهم تاکید فراوان دارند و عقل ما نیز به انجام این فریضه اجتماعی حکم می کند از این حیث که انسان موجودی اجتماعی بوده و بعد اجتماعی انسان ایجاب می کند که ما نسبت به سلامت جامعه و تهدیدات و مفاسدی که سلامت و امنیت جامعه را هدف قرار داده بی تفاوت نباشیم. وی همچنین بیان نمود نقش بهداشت و درمان در مسئله امر به معروف و نهی از منکر اجتناب ناپذیر و انکار ناپذیر است توجه به حفظ سلامت و بازداشتن افراد از مصرف دخانیات و مواد مخدر و مشروبات الکی از مهم ترین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر بوده که این وظیفه متوجه متولیان بهداشت ودرمان می باشد. لازم به ذکر است حاضران در جلسه در پایان سوالات خود را پیرامون این فریضه ی الهی پرسیدند.

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر 7
برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر 6
برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر 5
برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر 4
برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر 3
برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر 2
برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر 1


۲۵ آبان ۱۳۹۲ ۰۸:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید