اخبار

گرامیداشت هفته بسیج و مراسم تجلیل از ایثارگران

گرامیداشت هفته بسیج و مراسم تجلیل از ایثارگران
بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب مراسم باشکوه «تجلیل از ایثارگران» در محل سالن اجتماعات شهدای بازی دراز این شبکه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سرپل ذهاب در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندهی سپاه، شهردار و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی شهرستان و پرسنل ایثارگر شبکه بهداشت و درمان برگزار شد در  ابتدا دکتر بهاری ریاست شبکه بهداشت و درمان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته بسیج گفت بسیجیان به عنوان فرزندان معنوی امام حسین (ع) در سالهای پس از انقلاب و به خصوص در دوران دفاع مقدس نشان دادند که ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند. دکتر هوشنگ بهاری بسیجیان را فداییان واقعی ولایت خواند و بیان کرد: با حضور هوشموندانه و مقتدرانه بسیج، هیچ خطری این نظام را تهدید نمی کند و این نهاد مقدس در واقع انقلاب اسلامی ما را در برابر هر گزندی بیمه کرده است. وی با تاکید بر ضرورت تقویت کمی و کیفی نهاد بسیج، خواستار برگزاری باشکوه تجلیل از این یادگاران دوران دفاع مقدس و بسیج شد.

در ادامه امام جمعه شهرستان، با بیان اینکه بسیج همواره در دوران بعد از انقلاب مایه افتخار نظام اسلامی بوده است. افزود: اوج حرکت بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس شکل گرفت و اگر بسیج در دوران جنگ نبود، چه بسا بسیاری از دستاوردهای انقلاب حفظ نمی شد و سرنوشت جنگ به گونه ای دیگر رقم می خورد. ولی نقش بسیج در دوران کنونی را پر رنگ تر از گذشته دانست و گفت امروز با گذشت دو دهه از جنگ تحمیلی نقش بسیج در کشور پر رنگ تر شده زیرا توانسته خود را با زمان تطبیق دهد و امروز اصلی ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی، رویکرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان اشاعه و حفظ روحیه و تفکر بسیجی را از مهمترین ضرورتهای کشور برای مقابله با استکبار جهانی ذکر کرد و گفت: فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف بالندگی و رشد آفرینی است باعث یک نوع وحدت مردم به سوی آرمانهای انقلاب اسلامی می شود. در واقع یک ارتباط ناگسستنی را بین آحاد مختلف مردم بوجود می آورد. در پایان به تعداد دوازده نفر از عزیزان جانباز مبلغ 500000 ریال کارت هدیه از سوی دانشگاه علوم پزشکی به تعداد دوازده نفر از رزمندگان و خانواده معظم شهدا و سه نفر از پزشکان که در هفته بسیج بیماران را بصورت رایگان ویزیت نمودند و ده نفر از پرسنل و کارکنان ادارات که در مسابقه بزرگ کتابخوانی در ایام ماه مبارک رمضان حائز رتبه گردیده بودند هدایایی تقدیم شد.

گرامیداشت هفته بسیج و مراسم تجلیل از ایثارگران 6

مراسم تجلیل از ایثارگران

گرامیداشت هفته بسیج و مراسم تجلیل از ایثارگران 1

گرامیداشت هفته بسیج و مراسم تجلیل از ایثارگران 4

گرامیداشت هفته بسیج و مراسم تجلیل از ایثارگران 3

گرامیداشت هفته بسیج و مراسم تجلیل از ایثارگران 2

گرامیداشت هفته بسیج و مراسم تجلیل از ایثارگران 5

۱ دی ۱۳۹۰ ۱۲:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید