اخبار

بازدید دکتر حمزه معاونت بهداشتی استان از مرکز بهداشت

بازدید دکتر حمزه معاونت بهداشتی استان از مرکز بهداشت
دکتر حمزه معاونت بهداشتی مرکز بهداشت استان، در مورخ 6/5/90 از مرکز بهداشت شهرستان سرپل ذهاب بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت، در این روز آقای دکتر حمزه ضمن بازدید از ستاد شبکه، مرکز بهداشت از نزدیک به بررسی عملکرد، مسائل و مشکلات و موانع موجود مرکز بهداشت پرداختند. و در همین راستا جلسه ای با حضور مدیران کارشناسان ستاد مرکز بهداشت در محل دفتر ریاست شبکه برگزار گردید. در این جلسه ابتدا دکتر بهاری سرپرست شبکه ضمن عرض خوش آمد گویی و گرامیداشت یاد و خاطره عملیات غرور آفرین مرصاد خلاصه ای از شاخص های عملکرد و مشکلات و برنامه های و اهدف آتی شبکه را بیان نمود.
 در ادامه آقای دکتر حمزه معاونت محترم بهداشتی استان ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت، رئیس مرکز بهداشت و کارشناسان مرکز بهداشت و پرسنل شبکه در خصوص وضعیت موجود و بررسی مسائل و مشکلات و رفع موانع خصوصا مسائل بهداشتی سخنانی ایراد نمودند، سپس مهندس سلیمان ییلاقی معاونت بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان با تقدیر و تشکر از حضور معاونت محترم بهداشتی در جمع پرسنل و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بمنظور پیگیری موانع و مشکلات و عرض خسته نباشی به پرسنل ستادی و سایر همکاران در سطح مرکز بهداشت شهرستان به تشریح موقعیت خاص جغرافیای منطقه از جمله قرار گرفتن در مسیر راه ارتباطی عتبات و عالیات ، بافت فرهنگی ، تنوع مذهبی خاص ، عشایر پذیر  بودن منطقه، داشتن مناطق تفریحی و سیاحتی، همکاری پرسنل با تجربه و متعهد شهرستان و پشتیبانی مدیریت شهرستان و استان امید به ارتقاء شاخص ها می رود. و در پایان ضمن ارائه برخی از فعالیت های انجام شده در سطح مرکز بهداشت شهرستان خواستار همراهی و مساعدت بیشتر معاونت بهداشتی در جهت تامین امکانات شدند.
در پایان طی بازدید آقای دکتر حمزه از واحدهای کارشناسی مرکز بهداشت نتایج بازدید و مشاهدات خود را در مجموع مطلوب ارزیابی نمودند.

بازدید دکتر حمزه معاونت بهداشتی استان از مرکز بهداشت 4

بازدید دکتر حمزه معاونت بهداشتی استان از مرکز بهداشت 2

بازدید دکتر حمزه معاونت بهداشتی استان از مرکز بهداشت 1

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید