اخبار

پیام دکتر روشنی نژاد به مناسبت ریاست جمهوری

پیام دکتر روشنی نژاد به مناسبت ریاست جمهوری
باسمه تعالی 
به نام آنکه جان را فکرت آموخت
چراغ دل به نور جان برافروخت 
 
خداوند سبحان را شاکریم که در این ایام خجسته ودر دهه ولایت وامامت ، توفیق میزبانی از رئیس جمهور محترم حضرت حجت الاسلام والمسلمین آیت الله ابراهیم رئیسی و هئیت همراه دولت مردمی، نصیب مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان سرپل ذهاب شده وامید و نشاط و سرزندگی را بر فضای شهر جهاد و اجتهاد و بصیرت ساری و جاری ساخته است.
 
یکی از امتیازات نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به سایر نظام های حکومتی در جهان این است که مسئولین و مدیران، دوران مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم، اندوخته و ذخیره آخرت می شمارند.
عزت، اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه کنونی حاصل این تفکر و نگرش است.
 
سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور محبوب و مردمی که از حامیان مستضعفان و محرومان است ، فرصت مغتنمی است تا موضوعات و موانع در دستور کار قرار گیرند تا ان شاالله بیش از پیش این شهرستان در مسیر رشد و بالندگی قرار بگیرد.
هرآن کس خدمت جانان به جان کرد.
 به گیتی نام خود جاودان کرد.
 
این جانب به نمایندگی از مدافعان سلامت تشریف فرمایی رئیس جمهور و هیئت همراه را به این کانون زنده و سرشار از مردمان نجیب، پرتلاش و شریف خوش آمد عرض نموده واز آحاد مردم شریف شهرستان سرپل ذهاب خصوصاًمدافعان سلامت دعوت می نمایم  پنج شنبه راس ساعت 8:30 صبح در محوطه حرم مطهر آقا احمد بن اسحاق (ره)حضور یافته وبا مهمان نوازی واستقبال گرم عشق وارادت خودرا باردیگر به سید مضلومان نشان داده و باجان و دل پذیرایشان باشیم و آن را طلیعه روشن آینده و به فال نیک می گیریم.  
 
امیدواریم که ان شاالله این سفر مقدمات رشد، توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر وحل مشکلات و موانع این شهرستان را فراهم نماید. 
 
دکتر شهرام روشنی نژاد 
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ذهاب
۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید