اخبار

پیام دکتر روشنی نژاد به مناسبت دهه امامت وولایت

پیام دکتر روشنی نژاد به مناسبت دهه امامت وولایت
‍  «بسم الله الرحمن الرحیم» 
 
«مَنْ کُنْتُ مَوْلاه فَهذا عَلیٌ مَوْلاه»
 
⬅️ماه ذی الحجّه، ماه سرافرازی ابراهیم(ع)، ماه قربانی اسماعیل(ع)، ماه حجّة الوداع حضرت ختمی مرتبت (ص)، ماه نصب ولایت امام علی (ع) است.
 
◀️عید قربان، یادآور زیباترین نمونه تعبد انسان در برابر خداوند متعال است. عید قربان با نماز و عبادتش، با ذکر و دعایش، با قربانى و صدقات و احسانش بسترى براى جارى ساختن مفهوم عبودیت و بندگى است .
 
⬅️عید غدیر، نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‏ داران امامت است. در سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری آمده است: در مسأله غدیر حقایق بسیارى نهفته است و اهمیت عید سعید غدیر به عنوان برترین عید ها به این دلیل است که متضمن ولایت الله وجود مقدس و شخصیت ممتاز امیر مؤمنان على (ع) در قلمرو نفس انسانى و جامعه بشرى به عنوان امام و پیشوا برترین الگو و نمونه است.
 
◀️اینجانب به نوبه خود اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه مبارک ولایت و امامت را به ساحت نورانی حضرت ولی عصر(عج) ونایب برحقش امام خامنه ای(مدظله العالی) ، شیعیان جهان ، مدافعان سلامت و مردم مومن و ولایت مدار  و با بصیرت شهرستان سرپل ذهاب تبریک وتهنیت عرض نموده ،توفیقات روز افزون الهی را در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوند منان مسئلت می‏نمایم.
 
✍#دکترشهرامروشنی_نژاد 
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سرپل ذهاب
۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید