اخبار

پیام تبریک دکتر روشنی نژاد به مناسبت روز قدس

مقام معظم رهبری :
روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر آمریکا و صهیونیزم در مقابل سیاستهای تفرقه انگیز است.
 
روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام و روز حکومت اسلامی است.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نامگذاری شده و این روز فرصتی است تا مسلمانان سراسر عالم، انزجار خود را از سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
 
روز جهانی قدس، بیعتی دوباره با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب (دامت برکاتهُ) یک‌دل شده و با محکومیت اقدامات شیطانی و خبیث آمریکا در قبال مردم فلسطین و طرح ننگین موسوم به معامله‌ی قرن در مورد یهودی شدن بیت‌المقدس، به دشمنان خواهیم گفت پیرو خط رهبریم و در رگ‌های انقلاب ما شعر ایستادگی جاری است و با گام‌های استوار، این‌بار دل‌هایمان را در دفاع از مردمان مظلوم فلسطین همسو کرده و برگ‌ زرّینی دیگری را در یاد و خاطره‌ها رقم خواهیم زد.
 
اینجانب  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت این روز تاریخی و جهانی با اقتدا به رهنمودهای  امام امت و رهبر کبیر انقلاب( مدظله العالی) حمایت از شجاعت و مقاومت ملت مظلوم فلسطین را بر خود فرض می داند.
 
شبکه بهداشت ودرمان نیز در کنار سایر ادارات و مردم ولایت مدار سرپل ذهاب در این مراسم بزرگ و عظیم شرکت خواهد کرد و فریاد بیزاری از دشمنان قدس شریف را سر می دهد.
 
 انشاالله به زودی شاهد سرفرازی این حماسه ماندگار در سایه برافراشته شدن حکومت مهدوی (عج) خواهیم بود.
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید