اخبار

پیام تبریک دکتر روشنی به مناسبت عید نوروز سال 1401

پیام  تبریک دکتر روشنی به مناسبت عید نوروز سال 1401
"بسم الله الرحمن الرحیم "
زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
 
بهارنویدبخش تغییر، تحول و دگرگونی است. پایان یافتن زمستان و شکوفایی فصل رویش، جلوه‌ای زیبا از قدرت آفریدگار است و برماست تا قدرشکوه اعجازانگیز این طبیعتِ سحرانگیز را بدانیم و آمدن فصل لطافت و روشنی را به فرصتی برای دوستی و همگرایی بدل کنیم.
 
اینجانب سال 1401 را که طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با نام "تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین"  مزین و معین شده وعجین گشته با ایام مبارک ماه شعبان و هفته سربازان گمنام آقا امام زمان( عج)، خداوند سبحان را به‌خاطر نعمت‌های بی‌شماری که بر ما ارزانی داشته شاکرم و فرا رسیدن فصل بهار و عید خجسته نوروز را به ملت بزرگ ایران، مردم شریف و ولایت مدارسرپل ذهاب،و همه همکارانم در شبکه بهداشت و درمان که مجاهدانه وبادل و جان درخط مقدم مبارزه با کرونا از هیچ تلاشی برای نجات جان بیماران فرو گذاری نکردند تبریک و شادباش می‌گویم.
 
امید آنکه با استعانت از حضرت حق و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)با همتی جهادی و عزمی راسخ در پیمودن راه رشد ،سعادت ، مسیر تحقق شعار سال و پاسداری از آرمان‌های والای حضرت امام (ره) ، شهدای بلندمرتبه و ایثارگران عظیم‌الشأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند باشیم.»
 
دکتر شهرام روشنی نژاد
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سرپل ذهاب
۱ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید