اخبار

پیام تبریک ولادت حضرت زهرا(س)

پیام تبریک ولادت حضرت زهرا(س)
پیام تبریک دکتر شهرام روشنی نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپلذهاب به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿١﴾ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿٢﴾
إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ ﴿٣﴾

بیستم جمادی‌الثانی سالروز ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) ، مادر اهل‌بیت(ع) و چشمه‌ی زلال ولایت و واسطه‌ی فیض امامت حضرت زهرای مرضیه(س) نماد عصمت و پاکی در تمام ابعاد ،جلوه‌ای از جمال خداوند در عالم هستی وآغاز هفته بزرگ‌داشت مقام زن و روز مادر  به همه زنان و مادران،همکارانم،بانوان مدافع صحت و سلامتی خاصه مادران،خواهران وهمسران شهدای دفاع از وطن ،حرم وسلامت وهمچنین ولادت پیرجماران امام راحل(ره) را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

سراسر تاریخ دین، آیین و سرزمین ما از جمله تاریخ انقلاب اسلامی و سال‌ های استقرار نظام جمهوری اسلامی،تا بدین روزهای دشوار مقاومت و مقابله با ویروس منحوس کرونا مشحون از صبر، ایثار، اشک و لبخند و تلاش های موثر و چشمگیر زنان و مادرانی است که با تاسی از سرور بانوان دو عالم(س) قهرمانانه درخشیده اند.

در شبکه بهداشت ودرمان مفتخر به همکاری با اکثریت بانوان و زنانی هستیم که سهم عمده ای در حفظ و ارتقای سلامت شهروندان داشته ودارند.

اینجانب روز زن را به تمامی زنان و مادران صبور و مهربان  شهرستان سرپل ذهاب  بویژه همکاران مدافع سلامت شاغل در شبکه بهداشت ودرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سلامت و سعادت خواستارم و دیگر بار از خدمات و زحمات بی شمار آنان خاضعانه و صمیمانه سپاسگزارم.»

دکتر شهرام  روشنی نژاد 
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سرپل ذهاب
۴ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید