اخبار

ستاد پیشگیری از کرونا ویروس

ستاد پیشگیری از کرونا ویروس
💢محبت جمالی نیا فرماندار شهرستان سرپلذهاب در جلسه پدافند غیرعامل پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت :

جلسات متعددی باحضور دستگاههای مربوطه برای تمهید مقدمات و انجام برنامه های پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان انجام گرفته است و اقدامات مناسبی نیز صورت گرفته است. 🔹وی افزود : پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان در این مدت تلاشهای بسیاری را انجام دادند و در روزهای پیش رو نیز قطعا تلاش و خدمت شبانه روزی آنها جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان لازم است که قابل تقدیر می باشد.

🔸نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان کرد : ارتش ، سپاه ،بسیج ، نیروی انتظامی، شهرداری، دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان دراین مدت پای کار بوده و تلاشهای بسیاری در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا داشتند که لازم است ازآنها تقدیر کنم.

🔻ایشان باتاکید بر نقش آموزش و اطلاع رسانی در آگاهسازی مردم ادامه داد : فضای مجازی فرصت بسیار خوبی برای اطلاع رسانی به مردم است که جا دارد از رسانه های محلی که نقش ویژه ای در این خصوص داشته و همکاری و تعامل مناسبی با فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان داشتند که قابل تقدیر است. 🔹فرماندار شهرستان افزود: شهرداری از شب گذشته ضدعفونی کردن و گندزدایی سطح شهر را آغازکرده وامروز نیز ارتش باهمکاری نیروی انتظامی و شهرداری این کار را ادامه خواهند داد . 

۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۸:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید