اخبار

احداث درمانگاه تخصصی در شهرستان

احداث درمانگاه تخصصی در شهرستان
دکتر احسان مهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: در راستای طرح تحول سلامت و به جهت بهره مندی و نیاز مبرم مردم شهرستان سرپل زهاب به حضور متخصصین مجرب در حوزه های مختلف اقدام به احداث درمانگاه تخصصی در محل بیمارستان شهدای شهرستان سرپل زهاب نمودیم.

به گزارش روابط عمومی شبکه :

وی اذعان کرد: به همین منظور در زمینی به مساحت 750 متر مربع ، ساختمانی در دو طبقه جهت حضور متخصصین در رشته های مختلف در دست احداث می باشد.

دکتر مهری با اشاره به پیشرفت فیزیکی 35 درصدی این پروژه گفت: متولی احداث پروژه درمانگاه تخصصی  در شهرستان سرپل زهاب، دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه می باشد و بر اساس مصوبات صورت گرفته این پروژه طی  6 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین خاطر نشان شد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که از محل طرح تحول سلامت وزارت بهداشت و درمان تأمین می گردد.

مهری درادامه افزود: در راستای این پروژه بیش از 20 متخصص در حوزه های داخلی ، جراحی ، رادیولوژی ، مغز و اعصاب و روانپزشک و... مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به صورت همه روزه و صبح و عصر خواهند بود.   

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تصریح کرد: تاکنون به دلیل کمبود فضای فیزیکی، پزشکان و متخصصین کمتری توانایی ارائه خدمات به بیماران داشته اند اما با احداث درمانگاه تخصصی توانایی ارائه خدمات بیشتر و بهتر فراهم خواهد آمد.

گفتنی است درحال حاضر شهرستان سرپل زهاب دارای 17 متخصص در حوزه های مختلف می باشد وماهانه 5 هزارنفر به بیمارستان شهدای شهرستان سرپل زهاب مراجعه و ویزیت می شوند.


یس 2
یس 1  

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید