اخبار

جلسه تشریح وظایف در ارتباط با سفر ریاست جمهوری به استان

جلسه تشریح وظایف در ارتباط با سفر ریاست جمهوری به استان
جلسه هماهنگی وآمادگی واحدهای ستادی شبکه بهداشت ودرمان و مرکز بهداشت شهرستان سرپل ذهاب در ارتباط با سفر احتمالی ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان کرمانشاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت : در این جلسه که به ریاست دکتر مهری سرپرست شبکه بهداشت و درمان در صبح شنبه مورخ 16/8/1394 در محل دفتر ریاست شبکه برگزار گردید خبر سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت به استان مطرح شد. دکتر مهری در این خصوص گفتند گزارشات عملکرد شبکه ، برنامه ها و پروژه های در دست اقدام و نیازهای موجود در جلسات مشترک با فرمانداری سرپل ذهاب و طی مکاتبات صورت گرفته مطرح و اعلام شده است .

همچنین ایشان گفتند : با توجه به پیگیری مجدانه دکتر حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، با توجه به دعوت بعمل آمده از جانب ایشان ، عزیمت دکتر ها شمی وزیر بهداشت در این سفر به شهرستان سرپل ذهاب یا حداقل حضور اعضاء کلیدی و اصلی دولت و وزارتخانه در شهرستان بدور از انتظار نخواهد بود . ایشان ضمن تشکر از مساعی همکاران و کارشناسان شبکه تاکید داشتند که مسئولین واحدها با جمع بندی های لازم می با یست اطلاعات و آمار عملکرد واحد مربوطه را جهت ارائه در اختیار داشته باشند .

در پایان دکتر مهری به نقش تشریفات ، روابط عمومی و رسانه در این مناسبت تاکید داشتند و رهنمودهایی برای انجام بهینه این امور ارائه و یاد آوری نمودند بهترین وضعیت اجرای برنامه های بازدید و جلسات در جوی آرام و رسمی خواهد بود .


چچ 2
چچ 1

۱۶ آبان ۱۳۹۴ ۱۳:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید