اخبار

برگزاری جلسه کارگروه سلامت شهرستان سرپل ذهاب

برگزاری جلسه کارگروه سلامت شهرستان سرپل ذهاب
دومین جلسه کارگروه سلامت شهرستان سرپل ذهاب (در سال1394) در تاریخ 94/6/10 با حضور فرماندار محترم شهرستان، شهردار،بخشدار و سایر اعضاء کارگروه(مسئولین ادارات ذیربط) در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب تشکیل گردید.

در شروع جلسه پس از عنوان مقدمه و خوشامدگویی توسط جناب آقای حیدری فرماندار محترم، آقای دکتر مهری به بیان برنامه ها و چشم انداز آتی اقدامات موردنظر در موضوعات سلامت و بهداشت شهرستان پرداختند. سپس خانم احمدی رییس مرکز بهداشت با نمایش اسلایدهایی در موضوعات و مشکلات مورد نظر و نیز بررسی مصوبات جلسه قبل کارگروه، با اخذ نظر و همراهی حاضرین در جلسه راهکارهایی را بیان نمودند که در پایان این جلسه مهم و کاربردی که سه ساعت بطول انجامید مصوباتی به منظور اجرا به تصویب رسانده شد.

در این جلسه دکتر مهری سرپرست شبکه توضیحاتی در مورد سه طرح در دست اقدام در حوزه سلامت شهرستان شامل اجرای فاز دوم بیمارستان شهدا سرپل ذهاب، ساخت درمانگاه تخصصی تیپ وزارتی و ساخت مکان سی تی اسکن شهرستان بیان داشتند و اظهار امیدواری نمودند بتوان در اجرای این طرحها بخصوص تسریع در ساخت درمانگاه تخصصی اقدامات موثری بعمل آورد تا بتوان شاهد حل بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه درمان و پاسخگوی مطالبات بحق مردم در این زمینه باشیم.

در پایان فرماندار محترم سرپل ذهاب از تلاش و همکاری تمامی اعضاء کارگروه و مسئولین ادارات ذیربط قدردانی و درخصوص اهمیت تداوم همکاری تمامی مسئولین در این زمینه با شبکه بهداشت و درمان تاکید نمودند.

در این جلسه دکتر احسان مهری سرپرست شبکه بهداشت و درمان، خانم احمدی رییس مرکز بهداشت و آقای کرکودی کارشناس نظارت بر درمان حضور داشتند.


د 7
د 5
د 4
د 3
د 2

۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید