اخبار

دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان با امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب

دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان با امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب
دیدار سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب با حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صفدری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب

هفته گذشته سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب با حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صفدری نماینده ولی فقیه و امام جمعه سرپل ذهاب در محل دفتر امام جمعه دیدار و گفتگو نمودند .

در این دیدار دکتر سید خسرو کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان ضمن معرفی خود هدف از حضورشان در شهرستان سرپل ذهاب را داعیه خدمت به مردم محروم منطقه بیان کردند و گفتند خداوند متعال را شاکرم که فرصت خدمت با بهرمندی از دانش و علم پزشکی را برایم فراهم نموده است لذا در این راه ملزم هستیم شعار دینی، اسلامی و ملی را پاس بداریم و از طرفی از توان علمی و فنی تمامی همکاران مجموعه استفاده کنیم . دکتر کریمی موضوع درمان بخصوص فعالیت بیمارستان شهدا را یک خدمت دانست که می بایست به جد در راه ارتقاء آن کوشش نمود ولی موضوع بهداشت و شعبات مختلف آن در مبحث بهداشت و درمان یک مبنا محسوب می شود که در حوزه های مختلف می توان در اعتلاء آن کوشید و نقش امام جمعه در شرح و بسط شعائر اسلامی با موضوعات بهداشتی را بی بدیل دانستند .

سپس حجت الاسلام و المسلمین صفدری با بیان سخنانی گفتند حرکت ما بایستی در محور وحدتی باشد که مقام معظم رهبری همواره به گسترش آن در کل جامعه تاکید نموده است . وی گفت: هرچند دشمنان بمنظور تفرقه و جدایی مسائل و بحران هایی را ایجاد نموده اما با تدبیر و حفظ تقویت وحدت بایستی در راه رفع این مشکلات کوشش نمود وی حفظ روحیه اعتدال و برادری را یک اصل مهم در راه خدمتگزاری بیان نمودند و درپایان برای دکتر کریمی سرپرست شبکه و مجموعه تحت امر آرزوی توفیق نمودند. 

 


ووو 2
ووو 1

 

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۴ ۲۲:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید