اخبار

بازدید مسئولین مرکز بهداشت از پایگاه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان

بازدید مسئولین مرکز بهداشت از پایگاه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان
رئیس مرکز بهداشت خانم احمدی به همراه عادل رحمانی زاده کارشناس مسئول سلامت نوجوانان،جوانان ومدارس شهرستان سرپلذهاب از پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپلذهاب کارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان ومدارس ضمن بازدید از این طرح گفت: ارزیابی غیر پزشک شامل آمادگی تحصیلی، سنجش بینایی و شنوایی و بررسی سابقه واکسیناسیون، پایش رشد، ارزیابی اختلالات گفتاری، معاینات دهان و دندان و همچنین انجام فلورایدتراپی و معاینات پزشک عمومی نوآموزان از مواردی است که در پایگاه سنجش دانش آموزان انجام می شود در صورت نیاز به مراحل تخصصی ارجاع داده شده و پس از انجام این مراحل دفترچه شناسنامه سلامت آنان صادر و جهت ثبت نام به مدارس معرفی می گردند.

کارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان ومدارس شهرستان با بیان اینکه طرح سنجش نوآموزان در مورخه 94/3/24 فعالیت خود را درمدرسه استثنایی توحید شروع نموده است افزود: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان طی دو مرحله تا پایان مرداد ماه انجام می شود.

گفتنی است ریاست مرکزبهداشت  به همراه کارشناس مسئول سلامت نوجوانان،جوانان و مدارس از کلیه مراحل این طرح در پایگاه سنجش بازدید کردند.


ش 11
ش 10
ش 9
ش 8
ش 7
ش 5
ش 4
ش 3
ش 1

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید