اخبار

گفتگوی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان با سایت خبری بازی دراز

گفتگوی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان با سایت خبری بازی دراز
بازی دراز ۱۴۰۴: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت : برنامه ریزی درست و صداقت دو طرفه بین مسئولین و مردم در ایجاد برنامه های دولت مهم و اساسی است.
سایت خبری تحلیلی بازی دراز : سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار ما به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت : فرهنگ و اقتصاد دو مقوله ی مهم در جامعه هستند که مقام معظم رهبری با دور اندیشی حکیمانه خود در نامگذاری امسال به آن اشاره داشتند.
دکتر امید قادری در ادامه افزود : ثبت نام در فاز دوم هدفمندی یارانه ها فرصتی است که خود را در یک آزمون مهم بسنجیم که چقدر پیشرفت و برطرف نمودن مشکلات جامعه در بخشها و حوزه های مختلف برای ما مهم می باشد ، چرا که در آمد حاصل از یارانه می تواند زمینه های مناسبی  را برای برطرف نمودن چالش ها و کاهش مشکلات جوانان در جامعه به وجود بیاورد .
وی برنامه ریزی درست و صداقت دو طرفه بین مسئولین و مردم را در ایجاد برنامه های دولت مهم و اساسی دانست و خاطرنشان شد : این جای بسیار امیدواری و خوشحالی است که دولت از محل انصراف برخی از افراد در دریافت یارانه ها بتواند وضعیت سلامت و بهداشت را در کشور ارتقاء دهد و این میسر نمی شود مگر اینکه همدلی و وحدت بین مردم و دولت ایجاد شود.
لازم به ذکر است دکتر قادری انصراف خود را به علت حمایت از برنامه های دولت و کمک به رشد و رونق اقتصادی به ویژه در بخش بهداشت و درمان اعلام کرد و از کسانی که توانایی مالی دارند خواست که در این حرکت جهادی به صورت داوطلبانه شرکت کنند.
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ ۰۸:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید