اخبار

گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب

گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب
بمناسبت گرامیداشت ولادت فرخنده حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار روز چهارشنبه 14/12/1392 مراسم با شکوهی در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان از ساعت 10 – 12 با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مسئولین نظامی و انتظامی، ادارات و نهاد ها و جمعی از پرستاران بیمارستان برگزار گردید.
در این مراسم از شش پرستار نمونه شهرستان و یک نفر کمک بهیار نمونه در سطح استان با اهدا هدایا لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.
در ابتدای این مراسم دکتر امید قادری سرپرست شبکه بهداشت و درمان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)  و روز پرستار از تلاش پرستاران و مدیران پرستاری بیمارستان برای ارتقاء خدمات پرستاری تقدیر کرد و گفت: امیدواریم که بتوانیم مسائل و مشکلات پرستاران را مورد توجه قرار دهیم تا وظیفه مهم مراقبت از بیماران که از ارزش و اهمیت بالایی برخوردارست به نحو شایسته تحقق یابد.
سپس حاج آقا صفدری امام جمعه شهرستان گفت: حضرت زینب کبری( س) دارای صفات برگزیده ای می باشند که او را الگوی زنان عالم تبدیل کرده است وی همچنین افزود یک پرستار باید بتواند علاوه بر اینکه تکلیف و رسالت سازمانی و حرفه ای خود را انجام دهد از نظر جنبه های دینی و اعتقاد خود را آنگونه تکمیل کند که رهرو صدیقی برای حضرت زینب (س) باشد. وگرنه کسی که اعتقادی به آخرت نداشته باشد، ثمره کارش را در این دنیا می گیرد ولی پرستار مومن هم در دنیا و هم در آخرت جایگاه رفیعی را بدست می آورد.
در ادامه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و روز پرستار را به تمام رهروان حضرت زینب (س) تبریک گفت و اظهار داشت: پرستار درد آشناست، و لحظه لحظه درد یک بیمار را از نزدیک لمس می کند و بدون هیچ دغدغه ایی در راستای کاهش آلام بیماران تلاش می کند.
حاج آقا حسینی در ادامه جایگاه پرستاری را بسیار ارزشمند دانست و افزود: احترام بین بیمار، همرا بیمار و پرسنل بخش درمان باید حفظ شود و ما این رابطه را به یک فرهنگ در سطح جامعه تبدیل می کنیم. ایشان تلاش مسئولان بخش درمان در راستای ارتقا کیفیت بهداشت در شهرستان را مفید دانست.

در پایان فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت نقش پرستار در جامعه گفت: مقام و ارزش پرستار آنچنان والاست که ما هیچگاه نمی توانیم آن را به صورت کامل ارج نهیم و به توصیف آن بپردازیم. چرا که یک پرستار شیرین ترین لحظه های زندگی خود را که می تواند در کنار خانواده باشد. بر بالین بیماران به سر می برد و در بیداری های شبانه شاهد ناله ای بیماران است.

گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 7

گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 3

گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 4

گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 6

گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 14

گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 13
گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 12
گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 11
گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 10
گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 9
گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 8
 
 گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 5
 گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 2
گرامیداشت روز پرستار در شهرستان سرپل ذهاب 1

۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ۱۰:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید