اخبار

گزارش معاون آموزشی دانشگاه از برگزاری آزمونهای جامع طراحی سوالات کلان منطقه 3 در دانشگاه کرمانشاه

گزارش معاون آموزشی دانشگاه از برگزاری آزمونهای جامع طراحی سوالات کلان منطقه 3 در دانشگاه کرمانشاه

دکتر حبیب اله خزایی در جریان برگزاری این آزمونها با ارائه گزارش کامل تصریح نمودند:

پس از واگذاری مسئولیت برگزاری آزمونهای جامع علوم پایه و پیش کارورزی در شهریور ماه 97 برای دانشگاههای کلان منطقه آمایشی 3 از طرف وزارت متبوع به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان رئیس کلان منطقه آمایشی 3 در مرداد ماه سال جاری، جلسات هماهنگی کمیته های علمی و اجرایی در سطح معاونت آموزشی و دانشکده پزشکی تشکیل گردید. در این دوره حدوداً دویست ابلاغ جهت اعضاء هیات علمی دانشگاههای کلان منطقه به دانشگاهها جهت عضویت در هیأت ممتحنه آزمونها ارسال و از آنها جهت شرکت در جلسه طراحی سوالات دعوت بعمل آمد.

معاون آموزشی دانشگاه در ادامه گفتند:

جلسه طراحی سوالات آزمونها ی جامع علوم پایه ( پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی) در تاریخ 97/6/8 وجلسه طراحی سوالات آزمون پیش کارورزی در تاریخ 97/6/9 در محل دانشکده پزشکی برگزار گردید . در این دو روز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پذیرای دویست عضو هیأت علمی پایه و بالینی از دانشگاههای کلان منطقه بود .

تعداد دانشجویان شرکت کننده در آزمونهای مذکور در کلان منطقه 450 نفر بوده که برای 350 نفر دانشجوی علوم پایه دفترچه کاغذی و بقیه دانشجویان در آزمون پیش کارورزی بصورت الکترونیک شرکت نمودند.

پس از اعلام اسامی دانشجویان از طرف سازمان سنجش به این حوزه برای 450 دانشجوی داوطلب کارت ورود به جلسه و برچسب صندلی و پاسخنامه آزمون تهیه و به دانشگاههای کلان منطقه ارسال شد .

ایشان  در پایان بیان داشتند  :

برای اولین بار سوالات آزمون علوم پایه داروسازی بنا به درخواست کلان مناطق آمایشی کشور جهت 8 کلان منطقه از10 کلان منطقه کشوری(شامل 15 دانشگاه که دارای دانشکده داروسازی میباشند )توسط این دانشگاه طراحی و با سوالات تراز از وزارت چینش و به صورت الکترونیک به دانشگاههای  متقاضی ارسال گردید که مورد تقدیر سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور قرار گرفت.

آزمون در روز پنج شنبه مورخ 97/6/15 برگزار و کلید اولیه سوالات و فایل دفترچه سوالات و برای اولین بار پاسخنامه داوطلبین روی سایت دانشکده پزشکی قرار گرفت.

۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید