اخبار

جلسه تشریح وظایف در ارتباط با سفر وزیر بهداشت به شهرستان سرپل ذهاب

جلسه تشریح وظایف در ارتباط با سفر وزیر بهداشت  به شهرستان سرپل ذهاب
جلسه هماهنگی وآمادگی واحدهای ستادی شبکه بهداشت ودرمان و مرکز بهداشت ، بیمارستان شهدا شهرستان سرپل ذهاب در ارتباط با سفر دکتر هاشمی وزیر بهداشت و هیئت همراه ایشان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت : در این جلسه که به ریاست دکترمازیار طهماسبی  سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب در صبح شنبه مورخ 1395/8/15 در محل دفتر سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان  برگزار گردید خبر سفر وزیر بهداشت و هیئت همراهشان به شهرستان مطرح شد. دکترطهماسبی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در این خصوص گفتند: گزارشات عملکرد شبکه، برنامه ها و پروژه های در دست اقدام و نیازهای موجود را درصورت امکان به سمع و نظر وزیر بهداشت خواهد رساند. در ادامه ایشان ضمن تشکر  از مساعی همکاران و کارشناسان شبکه تاکید داشتند که مسئولین واحدها با جمع بندی های لازم می بایست اطلاعات و آمار عملکرد واحد مربوطه را جهت ارائه در اختیار داشته باشند.

در پایان طهماسبی به نقش تشریفات، روابط عمومی و رسانه در این مناسبت تاکید داشتند و رهنمودهایی برای انجام بهینه این امور ارائه و یاد آوری نمودند بهترین وضعیت اجرای برنامه های بازدید و جلسات در جوی آرام و رسمی خواهد بود.


حح 8
حح 7
حح 3

۱۷ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید