اخبار

تصویب 28طرح عمرانی،خدماتی در حوزه بهداشت و سلامت در شهرستان سرپل ذهاب

تصویب 28طرح عمرانی،خدماتی در حوزه بهداشت و سلامت در شهرستان سرپل ذهاب
جلسه ای باحضور فرماندار، روسای ادارات، ریاست شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان ستاد مرکز بهداشت شهرستان سرپل ذهاب در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی :در این جلسه ابتدا دکتر مازیار طهماسبی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب از تصویب 28 طرح عمرانی ،خدماتی در حوزه بهداشت وسلامت این شهرستان بالغ بر 121میلیارد ریال خبر داد.

دکتر طهماسبی گفت:اعتباریاد شده در راستای تحقق اهداف طرح نظام سلامت برای احداث ساختمان مرکز ب

هداشت، مرکز آموزش بهورزی، دو مرکز جامع سلامت شهری، چهار مرکز خدمات جامعه روستایی، چهار دستگاه ساختمان پایگاه سلامت، پنج خانه بهداشت، ده دستگاه پانسیون و یک مرکز  pHCآموزش تخصیص داده شده است ایشان در پایان خواستار همدلی و مساعدت همه مسئولان شهرستان در این زمینه شدند.

سپس حیدری فرماندار شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشتند: مسئله بهداشت همواره یکی از مسائل و شاخصه های مهم در هر خانه بهداشت رابطه تنگاتنگی با توسعه جامعه دارد بنابراین باید اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته باشیم.

وی اذعان داشتند :احداث و راه اندازی طرح های عمرانی، خدماتی در زمینه بهداشت میتواند کارگشا باشد. ایشان در ادامه گفتند با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده برابر این طرحها به منظور اجرای ساختن این 28طرح در حوزه بهداشت وسلامت اعتبار121میلیارد ریال تعیین شده است که امید است با تخصیص آن هرچه سریعتر این واحدها به مرحله اجرایی برسند.

آقای حیدری گفتند با توجه به رایزنیهای به عمل آمده اجرای این طرح با مشارکت استانداری صورت خواهد پذیرفت  وطی آن بنا شده است که استاندارد ضمن تقبل زمین رایگان در مناطق شهری 25درصد از هزینه تجهیزات و احداث طرحها را بپردازد.


چچ 7
چچ 6
چچ 5
چچ 3

۱۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید