اخبار

بزرگداشت روز بهورز در شهرستان سرپل ذهاب

بزرگداشت روز بهورز در شهرستان سرپل ذهاب
بمنظور بزرگداشت روز بهورز و تقدیر از بهورزان مراسم باشکوهی با حضور بهورزان شاغل و کارشناسان ستاد مرکز بهداشت در محل سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان سرپل ذهاب برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه: در این مراسم مهندس محمدرضا صادقی معاونت اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب ضمن عرض خیرمقدم و تبریک روز بهورز در خصوص فلسفه وجودی بهورزان رسالت عظیم آنها به عنوان زحمت کشان خط مقدم بهداشت و درمان مطالبی بیان داشتند. در ادامه از تمامی بهورزان برای ارائه مناسب خدمات انجام شده در سامانه سیب و طرح سلامت دهان و دندان تقدیر و تشکر نمودند وازاقدامات انجام شده شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در سال جاری در خصوص تهیه و تجهیز خانه های بهداشت گزارشی ارائه نمودند.

    سپس مهندس محمد احمدی کارشناس مسئول طرح و گسترش و مدیرمرکز آموزش بهورزی شهرستان ضمن تبریک روز بهورز از تلاش و زحمات بهورزان عزیز تشکر و قدردانی نمودند سپس به بررسی شاخصهای بهداشتی ارتقاء یافته در سطح شهرستان با کمک بهورزان پرداخته و درادامه برنامه های متنوعی از قبیل اجرای شعر، مقاله و... توسط بهورزان ارائه گردید.

در پایان مراسم از بهورزان نمونه، نفرات برتر آزمون، بهورزان ارتقاء یافته و مربیان بهورزی با لوح تقدیر و اهداء جوایز تقدیر به عمل آمد.


مم 11
مم 10
مم 9
مم 8
مم 7
مم 6
مم 5
مم 3
مم 2
مم 1

۱۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید