اخبار

اجرای فاز دوم بیمارستان شهداء سرپل ذهاب

فاز دوم بیمارستان شهداء سر پل ذهاب با زیر بنای پنج هزارمتر مربع در سال آینده اجرایی و خدمات رسانی خود به مردم محروم منطقه را آغاز می نماید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان:  دکتر احسان مهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب اعلام نمودند در پی سفر اخیر ریاست محترم جمهور و هیت دولت به استان کرمانشاه برنامه اجرای فاز دوم بیمارستان شهداء قطعی گردید.

 تلاش و پیگیری به انجام رسیده مسئولین از سال گذشته تا کنون سبب شد اولویت فوق مورد تصویب نهایی قرارگیرد و عملیات آن با برآورد اعتبار و نقشه های اجرایی مربوطه آغاز شود.

دکتر احسان مهری ادغان داشتند  : از آنجائی که بیمارستان شهداء از ابتدا با شرایط ناقص افتتاح و به بهره برداری رسیده است ضرورت گسترش فضای فیزیکی و راه اندازی آن غیر قابل کتمان و فضای فیزیکی محدود آن مرکز، سبب کاهش کیفیت خدمات بوده است که پس از نشست های اختصاصی در شورای اداری شهرستان و با مساعدت و توجه جناب آقای حیدری فرماندار محترم شهرستان و سایر مسئولان علی الخصوص نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و نیز نظر مساعد مسئولین استانی این خواسته بحق مردم در سایه الطاف خداوند متعال و با سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید به استان کرمانشاه محقق گردید . ایشان در پایان گفتند. مطمئنا" با طرحهای گسترش فاز دوم و ساخت درمانگاه تخصصی افزایش کیفیت و کمیت خدمات در حوزه درمان و سلامت را در سنوات آینده شاهد خواهیم بود.      





۲ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید