اخبار

کارگاه دو روزه مدیریت حوادث و بلایا در شهرستان سرپل ذهاب برگزار گردید

کارگاه دو روزه مدیریت حوادث و بلایا در شهرستان سرپل ذهاب برگزار گردید
کارگاه دو روزه مدیریت حوادث و بلایا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 5 و 6 مردادماه با حضور 80 نفر از مسئولین و کارشناسان چارت بحران بیمارستان های اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان : این کارگاه بمنضور آموزش و حساس سازی بیشتر پرسنل چارت مربوطه و آمادگی و مقابله آنان با حوادث و بلایا ی طبیعی و غیر طبیعی برگزار گردید.

دکتر احسان مهری فرمانده عملیات بحران و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در خصوص اجتناب نا پذیر بودن وقوع بسیاری اهمیت مدیریت خطر حوادث و بلایا قبل از وقوع حوادث بلایا از راههایی مانند آموزش و برنامه ریزی تأکید نمودند .

کارشناسان امور درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آقایان یعقوب حیدری و چغازردی که به عنوان مدرسین کارگاه حضور داشتند بابیان موضوعات کارگاه بر اساس آخرین دستورالعمل کشوری و نیز سایر کتب استاندارد شده بحران در حوزه بهداشتی و سلامت برای حاضرین تشریح کردند. در پایان در این جلسه از هر بیمارستان یاد شده پنج گروه تشکیل و پنج موضوع بحران در گروه بررسی گردید. 


گگ 9
گگ 8
گگ 7
گگ 6
گگ 5
گگ 4
گگ 3
گگ 1

۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید