مقالات

سرمقاله

 ۱۳۹۱/۱۰/۱۸

 به نام خدا

مدتی است که دریچه به دنبال آغازی دیگر است . آغازی که البته پایانی است بر تورق دریچه به شیوه کلاسیک آن، دریچه بصورت آن لاین منتشر می شود. این جمله شاید گفتنش آسان باشد اما انجامش برای مسئولین و دست اندرکاران این نشریه محبوب سازمانی جندان هم آسان نبود. مسایل بسیاری در جریان بودند که وادارمان کرد تا انتشار سنتی دریچه را به بایگانی حافظه مان بسپاریم. شاید مهمترین آن فراگیرشدن ابر رسانه اینترنت است. امروزه هرکوی و برزنی روزنه ای به جهان مجازی دارد و حضور در این جهان با  ویژگی های منحصر به فردی چون سرعت و قابلیت انتشار همراه است. این ویژگی ها در استان پهناور کرمانشاه ما را برآن داشت که دریچه را بصورت الکترونیکی منتشر کنیم دنیای مجازی قابلیت دوسویگی  را در ارتباط به همراه دارد. بسیار مایل بودیم که ارتباط خود با خوانندگان را بسیار بیش از آنچه که هست داشته باشیم و الکترونیک شدن دریچه به این تعامل بسیار مدد می رساند.

پیشتر مایل بودیم که دریچه را هم بصورت چاپی و هم به صورت آنلاین منتشر کنیم اما تذکر بجای یکی از دوستان تحریریه برای صرفه جویی کاغذ و کمک به محیط زیست ما را بر آن داشت که از انتشار چاپی درچه بگذریم و از تمامی خوانندگان دریچه بخواهیم که به انتشار آنلاین آن اکتفا کنند . هرچند هیئت تحریریه در تلاش است فایل pdf دریچه را هم قابل دسترس کند تا چنانچه همکاران محترم مایل باشند بتوانند فایل دریچه را دانلود و درصورت علاقه پرینت آن را دریافت کنند.

راه های ارتباط با دریچه همان راه های سابق است . تلفن 8353550 و فاکس 8374000 که خوانندگان با آشنایند . ایمیل ماهم darich@Kums.ac.ir است و نشانی تحریریه کماکان روابط عمومی دانشگاه واقع در طبقه سوم ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه است. همکاران دانشگاهی می توانند مطالب خود را برای انتشار در دریچه به مسئولین روابط عمومی واحدها تحویل نمایند.

منتظر نظرات و پیشنهادات ارزنده شما هستیم.

 

 

 

مدیر اجرایی نشریه دریچه

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.